Etap III

Dieta stabilizacyjna
śniadanie 300 kcal
drugie śniadanie 200 kcal
obiad 500 kcal
podwieczorek 100 kcal
2 koktajle proteinowe 400 kcal
1-2 porcje warzyw
2 litry wody
kalorie:  15000 kcal
czas trwania: 8 tygiodni
koktajle: lunch, kolacja

W trzecim etapie najważniejsze jest usystematyzowanie odchudzania (w zakresie ok. 0,5-:-1,0 kg/tydzień). Ustalony poziom 1500 kcal na dobę pozwala cieszyć się już bardziej obfitymi śniadaniami i obiadami.

Zastąp 2 posiłki (np. lunch i kolację) precyzyjnie zbilansowanymi koktajlami proteinowymi Limvena.

Organizm będzie odczuwał deficyt kalorii, zatem warto utrzymać zwiększoną dawkę białka, wody i błonnika, aby tłumić nadmierne łaknienie. Zjedź najwięcej białka na śniadanie, a na obiad – wielowarzywną zupę z chudym mięsem i brązowym ryżem. Wybieraj produkty o niskim ładunku glikemicznym i małej gęstości kalorycznej, czyli nisko przetworzone zboża, warzywa, chude mięso, ryby i nabiał.

W ciągu dnia jako przekąskę i uzupełnienie błonnika można jeść surówki z tartej marchwi, kapusty, porów, sałaty cykorii lub gotowaną brukselkę, kalafior, brokuł.

2-3 porcje owoców na dobę zadbają o Twoje nasycenie w przerwach między posiłkami.

Pijemy duże ilości wody mineralnej oraz bezkalorycznych napojów takich jak: zielona, czarna lub czerwona herbata, kawa i zioła odtruwające.